piątek, 13 stycznia 2012

1. Metamorfoza TrendyLula123 (z hasłem)

yy
 Przed: Ze względu na to, że miałaś tylko 2 szminki i pogrubiający tusz do rzęs jest fajnie. Części twarzy mi się podobają, prócz brwi. Usta koniecznie musisz podnieść do góry. Więcej zastrzeżeń nie mam :3
 Ocena: 5/5
 Po: Najpierw podniosłam usta, zmieniłam oczy i brwi, nos został ten sam. Zmieniłam kolor skróry na najjaśniejszy. Oczy wymalowałam tuszem, a usta dwoma różowymi szminkami :3 Efekt wyszedł fajny :* Podoba Ci się?
 Przed: Kolorystycznie jest fajnie, tylko że podkoszulek po prawej stronie wystaje - wiem, jestem detalistką :P Marynarka nie całkiem pasuje do sportowych butów... Ocena: 4/5 ;*
Po: Szału nie ma. Masz dość dużo ubrań, problem w tym, zę nie mogłam nic do siebie dopasować. W dodatkach brakuje mi torebek oraz biżuterii. :3

Jak Ci się podoba?

Sendy..

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

bardzo podoba mi się twarz po
Spider12345

Dalilahome pisze...

Lubię metamorfozy z hasłem ;) bo można wszystko zmienić i jest ładnie ;)

Emisiaaa pisze...

Śliczne metki ;]
MichowskaEmilia